Grunnkurs i bruk av klinisk hypnose

Norsk Forening for Klinisk Evidensbasert Hypnose gjennomfører igjen et grunnkurs i bruk av klinisk hypnose 13./14. mars 2020 i Oslo

Kurset er et samarbeid mellom Den Norske Legeforening, Den Norske Tannlegeforening og Norsk Psykologforening.

Norsk Psykologforening har godkjent kurset som 16 timers vedlikeholdsaktivitet og som fritt spesialkurs.
Den Norske Legeforening har godkjent kurset med 16 timer som valgfritt kurs for leger i spesialisering og spesialistenes etterutdanning for Barnesykdommer, Anestesiologi, Allmennmedisin. Venter på flere godkjenninger.
Sted: Vulkan 22, 0175 Oslo
Tid: 13./14. mars 2020 kl. 08:30 - 16:30
Program: vitenskapelig forståelse av hypnose, fysiologiske og psykologiske aspekter, historikk, stressbehandling, smertebehandling, avspenning, indikasjoner/kontraindikasjoner hypnose, bruk av skripts, induksjon, fordypning, avslutning av hypnose, terapeutisk intervensjon, suggesjoner, forestillinger, klassisk hypnose/hypnotiske metoder, klinisk hypnose, hypnose i medisinsk behandling, etiske aspekter, internasjonal bruk av hypnose, evidensbaserte studier.
Hver deltaker har mulighet til å gjennomføre hypnose flere ganger under kurset.
Forelesere: Dr. Gunnar Rosen, Spes. Klin. Psyk., Dr. med. Stephan Rossner, anestesilege, Hans Dahlseng, psykol.spes., Martin Malmstrøm, psykol.spes.
Påmelding: Send en epost til Stephan Rossner (stephan.rossner@gmail.com) med navn, postadresse, yrke, arbeidsplass, mobilnummer og du vil motta en faktura fra oss.
Begrenset antall deltakere: 24
Pris: 4800,- inkl. servering